Posłuchaj jak efektywnie trafić do klienta

Najlepiej dbamy o to by strategia marki i produktów była realizowana przy pomocy wszystkich kanałów markatingu internetowego.

więcej

Prowadzimy kompleksową obsługę e-rzecznika czyli ambasadora marki w internecie.

więcej

Realizujemy unboxing, video testy, sesje zdjęciowe, pokazy, opisy, materiały viralowe.

więcej

Pierwsi w Polsce zaczęliżmy budować kompetencje buzz. Na dowód tego domena buzz.pl


więcej

Ta współpraca marki z influencerem to najsłodsza rzecz, jaką dziś zobaczysz w Internecie

6 listopada 2017

Tysiące lajków na Facebooku, dziesiątki serduszek na Instagramie, bycie influencerem ciągle zyskuje na znaczeniu. Ale czy to „zajęcie” tylko dla blogerek modowych i fitstagramowiczek? Otóż nie!

Jeż Azuki został najmniejszym influencerem świata i gwarantujemy, że najsłodszym!

Azuki jest maleńkim, japońskim jeżem, którego właściciele prowadzą profil na Instagramie. Jak się okazało, zwierzak sprzedał swój dom, by zaopatrzyć się w miniaturowe narzędzia kempingowe i wyruszyć na przygodę godną mistrzów surwiwalu!

Wyposażony w namiot, grill i kajak sprawił, że internet oszalał na jego punkcie i każdy chciałby udać się na spotkanie z dziką naturą. Poniżej możecie zobaczyć kadry z przygody życia Azukiego.

Ta współpraca marki z influencerem to najsłodsza rzecz, jaką dziś zobaczysz w Internecie

Ta współpraca marki z influencerem to najsłodsza rzecz, jaką dziś zobaczysz w Internecie

Ta współpraca marki z influencerem to najsłodsza rzecz, jaką dziś zobaczysz w Internecie

Ta współpraca marki z influencerem to najsłodsza rzecz, jaką dziś zobaczysz w Internecie

Ta współpraca marki z influencerem to najsłodsza rzecz, jaką dziś zobaczysz w Internecie

Ta współpraca marki z influencerem to najsłodsza rzecz, jaką dziś zobaczysz w Internecie

Ta współpraca marki z influencerem to najsłodsza rzecz, jaką dziś zobaczysz w Internecie

Zdjęcia są oczywiście wynikiem współpracy z firmą Coleman, pozostaje pytanie, czy skłaniają nas do zakupu namiotu, czy adopcji jeża ;)

Źródło: http://nowymarketing.pl/a/15966,ta-wspolpraca-marki-z-influencerem-to-najslodsza-rzecz-jaka-dzis-zobaczysz-w-internecie?h=c0a332

Komentarze są wyłączone.