Posłuchaj jak efektywnie trafić do klienta

Najlepiej dbamy o to by strategia marki i produktów była realizowana przy pomocy wszystkich kanałów markatingu internetowego.

więcej

Prowadzimy kompleksową obsługę e-rzecznika czyli ambasadora marki w internecie.

więcej

Realizujemy unboxing, video testy, sesje zdjęciowe, pokazy, opisy, materiały viralowe.

więcej

Pierwsi w Polsce zaczęliżmy budować kompetencje buzz. Na dowód tego domena buzz.pl


więcej

Najcenniejsze marki świata według „Forbesa”: Apple deklasuje konkurencję

17 maja 2016

 

Amerykański „Forbes” opublikował doroczny ranking najcenniejszych marek świata. Niezmiennie liderem zestawienia jest Apple.

Ranking został zdominowany przez firmy z branży nowych technologii. Wartość lidera jest o blisko 90% wyższa od wartości drugiej w kolejności firmy.

Top 10 najcenniejszych marek świata:

10. GE
wartość marki: 36,7 mld dol.
zmiana rok do roku: -2 proc.

9. McDonald’s
wartość marki: 39,1 mld dol.
zmiana rok do roku: -1 proc.

8. Disney
wartość marki: 39,5 mld dol.
zmiana rok do roku: 14 proc.

7. IBM
wartość marki: 41,4 mld dol.
zmiana rok do roku: -17 proc.

6. Toyota
wartość marki: 42,1 mld dol.
zmiana rok do roku: 11 proc.

5. Facebook
wartość marki: 52,6 mld dol.
zmiana rok do roku: 44 proc.

4. Coca-Cola
wartość marki: 58,5 mld dol.
zmiana rok do roku: 4 proc.

3. Microsoft
wartość marki: 75,2 mld dol.
zmiana rok do roku: 9 proc.

2. Google
wartość marki: 82,5 mld dol.
wmiana rok do roku: 26 proc.

1. Apple
wartość marki: 154,1 mld dol.
zmiana rok do roku: 6 proc.

Źródło: www.forbes.pl

Komentarze są wyłączone.