Skip to main content
Nowości z branży

Walentynki w social media

By 10 lutego 2015No Comments

Zbliżają się Walentynki (po drodze jest jeszcze Tłusty czwartek, który jednak nie jest aż tak hot!), to normalną rzeczą jest to, że mój newsfeed będzie pełen róż, życzeń i serduszek. Wszelkie firmy obecne na Facebooku będą starały się wypromować przy tej okazji.

Jak wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów, wcale nie luty zyskuje w sieci miano najbardziej „miłosnego” miesiąca. Wygrywają tutaj lipiec i sierpień, kiedy to najczęściej w internecie pada słowo „kochać”.

Walentynki na Facebooku  nie mają zbyt wielu zagorzałych wielbicieli, za to widoczna jest spora grupa hejterów. Na prowadzeniu wśród fanpage’y o tematyce walentynkowej jest „W dupie mam walentynki” z niemal 10 tys. fanów. Kolejne dwa miejsce również zajmują profile o nastawieniu antywalentynkowym, na czwartym dopiero pojawiają się „Walentynki”, choć wynik 1,1 tys. trudno uznać za imponujący.