Posłuchaj jak efektywnie trafić do klienta

Najlepiej dbamy o to by strategia marki i produktów była realizowana przy pomocy wszystkich kanałów markatingu internetowego.

więcej

Prowadzimy kompleksową obsługę e-rzecznika czyli ambasadora marki w internecie.

więcej

Realizujemy unboxing, video testy, sesje zdjęciowe, pokazy, opisy, materiały viralowe.

więcej

Pierwsi w Polsce zaczęliżmy budować kompetencje buzz. Na dowód tego domena buzz.pl


więcej

Buzz marketing

Budowanie Relacji i Wiarygodności w Internecie

Buzz Marketing

W kwietniu (2017 r.) z internetem połączyło się  prawie 28 mln Polaków (to ponad 70 proc. obywateli naszego kraju) – źródło:http://pbi.org.pl/raporty/polscy-internauci-kwietniu-2017-analiza/

„85% badanych przez Gemius internautów twierdziło, że internet jest dla nich najważniejszym źródłem informacji o produktach i usługach.” –  źródło

„W przypadku większości kategorii internet jest jednym z najpowszechniejszych źródeł wiedzy wspierających proces zakupowy. Charakteryzuje się także wysoką wiarygodnością – wynika z badania IIBR.” –   źródło

„Urządzając lub remontując wnętrza Polacy najchętniej sięgają po poradę do internetu.” –   źródło

„Internet jest najważniejszym źródłem informacji o usługach i produktach związanych z turystyką i aktywnym wypoczynkiem. Zdeklasował TV i inne media zarówno jako kanał informacyjny, jak i medium zachęcające do zakupu.” –  źródło 

„W ciągu ostatnich kilku lat Internet stał się naszym najważniejszym źródłem informacji o zdrowiu.
88% respondentów wiedzę na temat zdrowia zdobywa w Sieci, podczas gdy zaledwie 73% osób w celu uzyskania informacji medycznych kontaktuje się z lekarzem lub specjalistą.” –  źródło

Buzz marketing jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi służących do komunikacji z klientem w sieci, ponieważ:
- buduje zasięg kampanii poprzez zamieszczanie treści w wielu najbardziej popularnych miejscach w sieci
- umożliwia stały kontakt klienta z marką i produktami, poprzez aktualne informacje, porady czy pomoc techniczną
- daje możliwość szybkiego reagowania w sytuacji kryzysowej,
- pomaga w pozycjonowaniu marki i jej produktów w sieci (content marketing)

W ramach usługi oferujemy działania na największych i najbardziej popularnych forach, blogach, portalach, porównywarkach cenowych m.in poprzez:
- inicjowanie dyskusji na wybrany temat i zachęcanie innych internautów do dzielenia się doświadczeniami
- rozwijanie już istniejących dyskusji i dbałość o ich wysokie pozycjonowanie
- content marketing
- monitorowanie opinii negatywnych na temat marki i jej produktów w sieci,
- monitorowanie działań konkurencji
- zamieszczanie wszystkich danych w systemie „eyebuzz”
- comiesięczne raportowanie do klienta