Buzz marketing
Budowanie Relacji i Wiarygodności w Internecie
W kwietniu (2017 r.) z internetem połączyło się prawie 28 mln Polaków (to ponad 70 proc. obywateli naszego kraju) – źródło:http://pbi.org.pl/raporty/polscy-internauci-kwietniu-2017-analiza/
„85% badanych przez Gemius internautów twierdziło, że internet jest dla nich najważniejszym źródłem informacji o produktach i usługach.” – źródło
„W przypadku większości kategorii internet jest jednym z najpowszechniejszych źródeł wiedzy wspierających proces zakupowy. Charakteryzuje się także wysoką wiarygodnością – wynika z badania IIBR.” – źródło
„Urządzając lub remontując wnętrza Polacy najchętniej sięgają po poradę do internetu.” – źródło
„Internet jest najważniejszym źródłem informacji o usługach i produktach związanych z turystyką i aktywnym wypoczynkiem. Zdeklasował TV i inne media zarówno jako kanał informacyjny, jak i medium zachęcające do zakupu.” – źródło
„W ciągu ostatnich kilku lat Internet stał się naszym najważniejszym źródłem informacji o zdrowiu.
88% respondentów wiedzę na temat zdrowia zdobywa w Sieci, podczas gdy zaledwie 73% osób w celu uzyskania informacji medycznych kontaktuje się z lekarzem lub specjalistą.” – źródło
Buzz marketing jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi służących do komunikacji z klientem w sieci, ponieważ:
- buduje zasięg kampanii poprzez zamieszczanie treści w wielu najbardziej popularnych miejscach w sieci
- umożliwia stały kontakt klienta z marką i produktami, poprzez aktualne informacje, porady czy pomoc techniczną
- daje możliwość szybkiego reagowania w sytuacji kryzysowej,
- pomaga w pozycjonowaniu marki i jej produktów w sieci (content marketing)
W ramach usługi oferujemy działania na największych i najbardziej popularnych forach, blogach, portalach, porównywarkach cenowych m.in poprzez:
- inicjowanie dyskusji na wybrany temat i zachęcanie innych internautów do dzielenia się doświadczeniami
- rozwijanie już istniejących dyskusji i dbałość o ich wysokie pozycjonowanie
- content marketing
- monitorowanie opinii negatywnych na temat marki i jej produktów w sieci,
- monitorowanie działań konkurencji
- zamieszczanie wszystkich danych w systemie „eyebuzz”
- comiesięczne raportowanie do klienta